Miks ihmiset, tai ainakin suuri suuri suuri osa ihmisistä, ei osaa pitää mitään omana tietonaan? Kaikki pitää aina kertoa eteenpäin, yksityisimmätki asiat.
Tähän tyyliin:
"Ei me sit Pyryn kaa päästykkään sänkyyn asti, ku Pyryä jännitti ja sit tuli ongelmia eteen..." (naurua)
"Toi syrjitty kuka istuu tuol nurkassa, joo just toi liimaletti, ni se pyys mua yhteen! Minä se pitää itteensä???" (naurua)
"Sanni oli munkaa ekaa kertaa juomassa ja se meni sekasin kahesta siideristä! Kuvitelkaa, kahesta! Siin ajassa mä olin jo juonu melkee tvelvin..." (naurua)
~•~○~•~○~•~○~•~○~•~○~•~○~•~○~•~
Miettikää mitä sanotte, sen toisenki osapuolen kannalta!
Kommentit